Известие

Collapse
No announcement yet.

Електрически проблем с Алфа 147 1.9 jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Електрически проблем с Алфа 147 1.9 jtdm

    Колеги имам следния проблем .когато колата не е запалена няма осветление в купето нито по вратите,нито централното ми работи ,с дистанционното като искам да заключа или отключа има само светлинен сигнал на мигачите,с ключа се заключва само едната врата,дори и от копчето за заключване и отключване вътре в купето пак нищо,единствено радиото работи и мога да си отварям багажника от дистанционното.Когато запаля всичко се оправя освен че уреда за отчитане на гориво след 10 секунди пада до долу и там си остава и светва лампата за горивото.Гледал съм всички бушони,релета в купето и при двигателя,почистил съм ги,напръскал съм с контактен спрей както тях така и всички куплунги по врати около бушоните абсолютно навсякъде.И този проблем ту се появява ту изчезва.Колата е 147 1.9 jtdm 120 коня 2007 година.Може да е някоя маса но къде да я търся.В момента съм в германия а тук всички авто услуги са много скъпи.Благодаря предварително на всеки отзовал се с мнение и насоки към проблема ми.

  • #2
    Основната "маса" е под акумулатора и е хваната за скоростната кутия с болт. Вадиш я, с шкурка почистваш хубаво двете повърхности, пръскаш със спрей и сглобяваш, и да не се оправи в никакъв случай не е излишна тази манипулация. Интересното е защо ти се губи нивомера,
    Бих ти препоръчал да си изтеглиш Аутодата, там можеш да погледнеш какви са схемите и кое по-точно къде отива евентуално да те насочи за някакъв проблем.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Демонтирай и отвори боди компютъра (долепената до таблото с предпазители под волана кутия):



      Виж да няма следи от влага вътре и ако да, го почисти внимателно с чист медицински спирт.

      Почисти също така и конекторите му, най-вече тези посредством които той е свързан електрически към таблото с предпазителите.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        И тази процедура съм направил със боди компютъра,никакви следи от влага и тем подобни дори презапоих на всички куплунги спойките и съм почистил всичко със спрей за всеки случай

        ---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:05 ----------

        Тук в Германия нищо не може да се тегли от интернет.Ще почистя утре тази маса която ми каза

        Comment


        • #5
          Вероятно се касае за недостатъчно високо захранващо напрежение за боди компютъра, когато моторът не работи.
          Ако почистването на масата за което говори колегата по-горе, не даде резултат, имаш ли възможност да мериш стойността на захранващото напрежение. Ако нямаш схемата от която е видно на кои пинове да мериш, казвай да я постваме.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Нямам уред в мен и не мога да измеря нищо,нямам и схемата за която пишеш,постваи я да видим кое да меря ако трябва ще си купя уред

            Comment


            • #7


              на означените в червено пинове трябва да има +12V , на синия 0 V.

              Трябва да измислиш, как ще мериш, защото това е буксата, която е между таблото и боди компютъра.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                със сигурност тук няма как да измеря с наличните от мен инструменти,ако не е от масата която каза колегата по горе възможно ли е да е от бушон или реле и кои са те ако ги знаеш да ми ги напишеш- по схемата са ф49 и ф38 така ли са

                Comment


                • #9
                  Сложи читав акумулатор и виж как ще се държи колата с него!
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                  Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                  Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                  Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                  Comment


                  • #10
                    И варианта с акумулатора си мислех но си пали без проблеми

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от diandimitrov Покажи съобщение
                      със сигурност тук няма как да измеря с наличните от мен инструменти,ако не е от масата която каза колегата по горе възможно ли е да е от бушон или реле и кои са те ако ги знаеш да ми ги напишеш- по схемата са ф49 и ф38 така ли са
                      Да, това са двата предпазителя в бизнеса с централното.

                      Трябва да се направят измерванията. Това е сигурният подход. Визуалният оглед, често пъти е подвеждащ.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        А възможен ли е варианта да е от акумулатора както пише колегата ,защото за палене нямам проблеми

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от diandimitrov Покажи съобщение
                          А възможен ли е варианта да е от акумулатора както пише колегата ,защото за палене нямам проблеми
                          Според мен, щом колата пали без проблем, това е малко вероятно.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            колега гледах за масата под акумулатора но не можах да видя

                            Comment


                            • #15
                              Най-лесния вариант е да проследиш минусовия кабел, обикновенно минава до и под стойката на самия акумулатор и отива на скоростната кутия захванат с болт.
                              Варианта да е от него е минимален по принцип, но го огледай. Също така можеш да си пуснеш допълнителна маса към купето, но не по-тънка от 16кв.мм (квадратни милиметра), за препочитане 25.
                              Най-простото нещо което можеш да направиш за проба е следното, взимаш един дебел кабел какъвто намериш под ръка, опираш го някъде по купето задължително ( не на двигателя или където си поискаш) и другия край на минуса на акумулатора. Ако ти дойдат липсващите неща значи е ясно че ти се губят масите някъде.
                              Другото нещо което ми идва на ум е проблем с контактния ключ, т.е. клеймореда зад патронника, евентуално и някакви предишни намеси от предния собственик.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X